Улстөр нийгэм
ИНЕГ-ын дарга С.Мөнхнасан БНСУ-ын “ASIANA AIRLINES” компанийн төлөөллийг хүлээн авч уулзлаа

БНСУ-ын агаарын тээврийн хоёр дахь том компани болох “Asiana Airlines” компани 2019 онд Монгол дахь салбараа нээж, Улаанбаатар-Сөүл-Улаанбаатар чиглэлд шууд нислэг үйлдэж эхэлсэн. Сүүлийн жилүүдэд Монгол улс, БНСУ-ын харилцаа, хамтын ажиллагаа эрчимтэй хөгжиж, хоёр орны хооронд зорчих зорчигчдын урсгал нэмэгдэхийн хэрээр нислэгийн тоо болон чиглэлийг нэмэх зайлшгүй шаардлага үүсээд байгаа юм. “Asiana Airlines” компани өнөөдрийн байдлаар УБ-Сөүл-УБ чиглэлийн нислэгээ долоо хоногт нэг удаа үйлдэж байна. Тус компанийн төлөөллийг ИНЕГ-ын дарга С.Мөнхнасан хүлээн авч, уулзлаа.
“Asiana Airlines” компаний Гадаад харилцаа, хамтын ажиллагаа хариуцсан захирал Ким Тэ Ёб “Бид цар тахлаас хойшхи анхны гадаад уулзалтаа Монгол Улсын Иргэний нисэхийн ерөнхий газарт хийж байгаадаа их баяртай байна. Өнгөрсөн хоёр жилийн хугацаанд аль аль улсад нь коронавирусын нөхцөл байдал хүнд байсан ч УБ-Сөүлийн чиглэлийн нислэгээ зогсоохгүй байхыг хичээсэн. Одоогоор долоо хоногт нэг удаа нислэг үйлдэж байгаа бөгөөд цаашид нислэгийн тоо, суудлын тоогоо нэмэгдүүлэх хүсэлтэй байна. Мөн ОХУ болон Украин улсын нөхцөл байдлаас шалтгаалан агаарын замаар хэт их тойрох хүндрэл сүүлийн үед их болсон. Энэ асуудалд ИНЕГ-тай хамтарч ажиллах боломж бий гэж бодож байна. БНСУ-ын Шударга өрсөлдөөний хорооноос Монгол-Солонгос хоёр улсын хооронд үйлдэгдэх нислэг бол хязгааргүй зах зээл гэж үзэж байгаа. Манай улсын иргэд Монгол улсад аялалаар ирэх хүсэлт их байдаг. Энэ зунаас хоёр улсын харилцан аялал жуулчлалын тоо ч мөн нэмэгдэх төлөвтэй байгаа учир бидний шууд нислэгийн давтамж нэмэгдэх байх” гэсэн юм.
Харин ИНЕГ-ын дарга С.Мөнхнасан “Цар тахлын үед зөвхөн Монгол улс гэлтгүй дэлхий дахинд агаарын тээврийн салбар хүнд байдалд байлаа. Гэхдээ удахгүй сайхан цаг ирнэ гэж итгэж байна. Бид агаарын тээврийн компаниудын мэдээллийг цаг тухайд нь авч, нөхцөл байдалтай уялдуулан дараа дараагийн ажлуудаа төлөвлөж байгаа. “Asiana Airlines” компанийн хувьд зөвхөн УБ-Сөүл чиглэлийн нислэг бус Ази Европыг холбосон бусад төрлийн нислэгүүдээ Монгол улсын газар нутгаар дайран өнгөрүүлэх боломжтой. Хэрэв Монгол улсын агаарын замыг ашиглах тохиолдолд манай зүгээс ямар нэгэн хүндрэл бэрхшээлгүй, агаарын замыг аль болох шулуутгах талаар дэмжлэг үзүүлэхэд бэлэн байна. Аялал жуулчлалын тухайд судалгаа хийж, зах зээлээ зөв тодорхойлж, түүндээ суурилсан төлөвлөгөө гаргаснаар нислэг болон суудлын тоог нэмэгдүүлэх эсэх асуудлыг хэлэлцэх нь зүйтэй ” гэв.
Ийнхүү энэ удаагийн албан уулзалт дараа дараагийн хамтын ажиллагааны талаар харилцан санал солилцсон, үр дүнтэй уулзалт боллоо.
Эх сурвалж: ИНЕГ
Улстөр нийгэм
Олон улсын нарны эрчим хүчний холбоо байгуулах тухай ерөнхий хэлэлцээрт нэгдэв
Олон улсын нарны эрчим хүчний холбоо байгуулах тухай ерөнхий хэлэлцээрт Монгол Улсын Засгийн газар нэгдэн орсныг баталж, Засгийн газрыг төлөөлөн харилцах байгууллагаар Эрчим хүчний яамыг томиллоо.
Олон улсын нарны эрчим хүчний холбоо нь 2015 онд байгуулагдсан. Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад төвтэй төрийн бус байгууллага юм.
Тус байгууллага нь Олон улсын сэргээгдэх эрчим хүчний агентлагийн үйл ажиллагаатай давхцахгүй, нарны эрчим хүчний нөөц ихтэй улс орнуудад тулгамдсан асуудлыг хамтран шийдэх, хэрэгжүүлэх төсөл хөтөлбөрт санхүүгийн эх үүсвэр бий болгоход дэмжлэг үзүүлэх, нарны эрчим хүчний хэрэглээг нэмэгдүүлэх зорилготой ажээ. Энэхүү холбоонд нэгдсэнээр бүс нутгийн сэргээгдэх эрчим хүчний хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх, нарны эрчим хүчний хэрэглээг дэмжих, үйлдвэрийг нэмэгдүүлэх, байгаль орчинд ээлтэй технологийг нэвтрүүлэх, хүлэмжийн хийг бууруулах зэрэг давуу талтай юм.
Улстөр нийгэм
ЗГ: Багахангай-Хөшигийн хөндий чиглэлийн төмөр замын төслийн санхүүжилтийг шийдвэрлэв
Багахангай-Хөшигийн хөндий чиглэлийн гурван өртөө, дөрвөн зөрлөгтэй 87.2 км салбар төмөр замын бүтээн байгуулалтын ажилд дотоодын 63 аж ахуй нэгж, байгууллагын 2748 инженер, техникийн ажилтнууд ажиллаж байна.
Өнөөдрийн байдлаар доод бүтцийн газар шорооны ажил 93,5, ус дамжуулаххоолойн ажил 81,4, гүүр барих ажил 84 хувийн гүйцэтгэлтэй байна.
Тус төслийн нэгдүгээр шатны бүтээн байгуулалтын ажлын санхүүжилт 850.4 тэрбум төгрөг байхаар баталсан бөгөөд үүнээс гүйцэтгэлийн төлбөрт 156.2 тэрбум төгрөг шилжүүлжээ. Үлдэгдэл санхүүжилтийг Олон улсын санхүүгийн корпорац (IFC)-тай хамтран шийдвэрлэхээр ажиллаж байгаа бөгөөд санхүүжилт шийдвэрлэгдэх хүртэл дотоодын зах зээлээс 300 тэрбум төгрөгийн санхүүжилтийн бонд гарган хууль тогтоомжийн дагуу шийдвэрлэхийг холбогдох албан тушаалтнуудад даалгаж, “Төмөр замын барилгын ажлын төслийн санхүүжилтийн талаар авах зарим арга хэмжээний тухай” Засгийн газрын тогтоолыг баталлаа. Энэхүү санхүүжилтийг шийдвэрлэснээр төсөл амжилттай хэрэгжих нөхцөл бүрдэнэ.
Улстөр нийгэм
Дулаан хангамжийн 11 Г, Д гол шугамыг ф1000 мм-ийн голчтой болгон өргөтгөж, шинэчлэв
Улаанбаатар хотын гол магистраль 11 Г, Д шугамыг 1984 онд ашиглалтад оруулж байсан бөгөөд дулаан хангамжийн 30 хувийг дангаар бүрдүүлдэг.
Тус шугамыг 2024 оноос эхлэн хэсэгчлэн өргөтгөж байгаа юм.
Тодруулбал, 2024 онд Саппорогийн уулзвараас 25 дугаар эмийн сан хүртэлх 1.6 км хос шугамыг ф1000 мм-ийн голчтой болгон шинэчилсэн.
Харин энэ онд 25 дугаар эмийн сангаас төмөр замын "BSB" цахилгаан барааны дэлгүүр хүртэл 750 метрийг шинэчлэв.
Ингэхдээ хонгилын систем буюу туннелтэй болгож буй. Ингэснээр дараа нь засвар үйлчилгээ хийхдээ авто зам сэтлэхгүйгээр дотор нь орж засах боломжтой юм.
Тус 11 Г, Д магистралийг өргөтгөн шинэчилснээр дамжуулах сүлжээний гол магистраль шугамын нэвтрүүлэх чадвар 800 тн/ц-аар нэмэгдэж, хотын төв, Цирк, Бага тойруу, Төв номын сан, Багшийн дээд, 13-р хороолол орчмын хэрэглэгчдийн дулаан хангамж сайжрах ач холбогдолтой юм.
Мөн дулаан дамжуулах сүлжээний алдагдал 5-15 хувиар буурна.
-
Цаг үе2021/04/21
Тусгай үүргийн онгоцоор 146 иргэн эх орондоо ирнэ
-
Цаг үе2025/05/05
Тээвэр логистикийн нэгдсэн төв байгуулах ажлын хүрээнд ААН-үүдийн үйлдвэртэй тан...
-
Улстөр нийгэм2023/06/19
УИХ: Намын бүлэг, ажлын хэсгүүд энэ долоо хоногт
-
Цаг үе2023/05/01
УИХ: Намын бүлэг, ажлын хэсгүүд өнөөдөр хуралдана